DHD Logo Fuck the rules! Live to ride
Etap pierwszy rozpocząłem jeszcze zanim skończyła mi się gwarancja na motocykl. Siłą rzeczy, wszystkie modyfikacje starałem się robić tak, żeby w razie potrzeby można było w prosty sposób przywrócić motocykl do stanu fabrycznego. Wszystkie zdejmowane części starannie pakowałem i chowałem w garażu.

Dużą część customowych dodatków sprowadziłem z USA dzięki pomocy nieocenionego Gradusa z Bractwa Suzuki. Ja mówiłem co kupować, Gradus kupował, odbierał, przepakowywał i wysyłał do Polski, gdzieś po drodze się rozliczaliśmy. Nigdy Gradusowi nie będę się w stanie odwdzięczyć za pomoc jakiej mi udzielił :)

A dlaczego kupowałem w USA? No cóż, nie wiem na czym to polega, ale części produkowane w Europie (Highway Hawk na ten przykład) są w USA sporo tańsze. Ja rozumiem, gdyby różnica wynosiła wysokość podatku VAT. Ale w skrajnych przypadkach części w USA były o 60% tańsze (sic!) niż dokładnie te same części w Europie.

W przypadku zakupu oryginalnych części do Suzuki wypracowałem sobie nawet całkiem niezły sposób wyliczenia ceny w ASO w Polsce.
Robi się to tak:
Weź cenę w sklepie w USA (załóżmy 99$).
Zmień znaczek $ na € (czyli 99$ => 99€).
Otrzymaną cenę przelicz na złotówki wg aktualnego kursu (99€ => ok. 400 zł)
A potem pomnóż przez dwa (400 zł => 800zł).
W ten sposób z całkiem niezłym przybliżeniem otrzymałeś cenę towaru w ASO Suzuki w Polsce (w ASO ta część kosztuje 757 zł). Wesoło, nie?

Parę razy dzwoniłem do ASO Suzuki żeby dowiedzieć się o cenę akcesoriów lub części. Za każdym razem poprawiali mi humor swoimi cenami :D

No dobra, wracając do tematu przeróbek.
W etapie pierwszym i drugim dokonałem następujących zmian:
  • Forwardy tech glide Highway Hawk (25 centymetrów do przodu w stosunku do oryginałów)
  • Usunięcie wszystkich światełek odblaskowych
  • Usunięcie oryginalnych kierunkowskazów
  • Usunięcie oryginalnego podświetlenia tablicy rejestracyjnej
  • Lusterka Kuryakyn z kierunkowskazami
  • Kierunkowskazy tylne angel mini marker LED ShowChrome
  • Podświetlenie tablicy rejestracyjnej w śrubkach LED
  • Dźwignie sprzęgła i hamulca wide blade Kuryakyn
  • Stelaże pod sakwy genuine Suzuki
  • Usunięcie oryginalnej skrzynki na narzędzia
  • Metalowa skrzynka na narzędzia Highway Hawk
  • Chromowane osłony airboxa genuine Suzuki
  • Zastąpienie plastikowych korków we wspornikach błotnika i w wahaczu aluminiowymi deklami Coroner Motorcycle
  • Obudowa stacyjki Coroner Motorcycle
  • Wydech dragon pipes Highway Hawk
  • Duperelki typu pokrywki zbiorników wyrównawczych, obudowa klaksonu, uchwyty na linki
Parę fotek z etapów 1 i 2:



A tak wyglądałem jak skończyłem:

Twój komentarz:

Przepisz kod z powyższego obrazka:
Podpis:
Komentarz wysłany 2010-01-06 20:55:02 przez lyszka z adresu 87.206.88.2
fajna statyjka

Tekst powstał 2008-05-05, na stronę został dodany 2010-01-04, liczba odwiedzin: 5098