DHD Logo Fuck the rules! Live to ride
W kolejnym etapie przeróbek skupiłem się na kierownicy i okolicach. Przeróba instalacji miała zaczekać do końca gwarancji, ale... Nie wytrzymałem :D No i poszłooooo. Z pełną świadomością, że po tej przeróbce stracę całkowicie gwarancję - nóż w jedną rękę, lutownica w drugą i... do dzieła :D

Lista przeróbek:
  • Kiera ape hanger Highway Hawk.
    Miała być z nierdzewki, ale nie mogłem się dogadać z wykonawcą.
  • Kable puszczone wewnątrz kiery.
    Nie pytajcie o nakład pracy i nieprzewidziane kłopoty. Suzuki znowu się nie popisało...
  • Widoczne fragmenty kabelków między kierownicą a lampą w stalowym oplocie.
    Konstrukcja własna, opis w sekcji "Zrób to sam".
  • Przewody sprzęgła i hamulca w stalowym oplocie HEL.
  • Risery barrell Highway Hawk.
    Odradzam bez przeróbek do wysokiej kierownicy. Są szerokie, więc aby uzyskać siłę potrzebną do takiego skręcenia kiery, żeby się nie ruszała, trzeba przyłożyć moment wiekszy, niż są w stanie wytrzymać aluminiowe gwinty w riserach. Od razu proponuję prewencyjnie zastosować helicoile.
  • Manety iso Kuryakyn.
  • Linka gazu w stalowym oplocie Highway Hawk.
    Uwaga: blaszka przy manecie nie pasuje do S83! Trzeba ciut przerobić (ja założyłem oryginalną blaszkę).
  • Podnóżki pasażera tech glide Highway Hawk
  • Chromowane poduszki dolne pod półką.
    Bo wkurzał mnie ten obrzydliwy ocynk.
Tymczasowo zdjąłem puszkę na narzędzia, założę jak wymyślę i dam do wykonania sposób i miejsce montażu.


Parę fotek z etapu 3:

Twój komentarz:

Przepisz kod z powyższego obrazka:
Podpis:

Tekst powstał 2008-07-22, na stronę został dodany 2010-01-04, liczba odwiedzin: 5033